• call img

• line
  • 444 24 98

Fly Halo Paragliding

Uzun yıllar boyunca sektörde çalışarak edinmiş olduğu deneyim ve tecrübeler ile kaliteli bir şekilde hizmet veren firmamız Fly Halo Paragliding birmilyonnokta.com üyeleri arasında yer almaktadır. Hizmetlerimizden %100 memnun şekilde ayrılmanız için her zaman çok çalışıyoruz.

Muğla turizm alanında hizmet veren firmamız sizler için günübirlik gezi turları, otel konaklaması, özel tekne turu, yamaç paraşütü ve jeep safari turu gibi pek çok hizmeti bir arada sunmaktadır. Keyifli vakit geçirmek isteyenlerin her zaman yanındayız.

İstediğiniz tarihte ve istediğiniz şekilde turlar düzenleyerek dolu dolu bir tatil deneyimi yaşatıyoruz. Hizmetlerimiz sırasında gerekli olan tüm önlemleri eksiksiz bir şekilde alarak herhangi bir sorun yaşanmasını önlüyoruz.

Sizlerden gelen dönüşler doğrultusunda kendimizi her geçen gün yenilemeye ve geliştirmeye devam ediyoruz. Teknolojiyi yakından takip ederek eğlencenin doruklarına ulaşmanızı sağlıyoruz. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmaya devam ediyoruz.

Hizmetlerimiz ile ilgili daha fazla bilgi almak ve avantajlı tekliflerimizden en iyi şekilde yararlanmak için telefon numaralarımızdan her zaman bizi arayabilir, WhatsApp hattımıza mesaj atabilir ya da e-posta adresimize mail gönderebilirsiniz. Kısa bir süre içerisinde sizlere dönüş yaparak yardımcı oluyoruz.

Aklınıza takılan soruları teker teker cevaplayarak daha önce yapmış olduğumuz hizmetler hakkında bilgi veriyoruz. Kalitemizden herkes faydalanabilsin diye fiyatlarımızı her zaman piyasanın altında tutuyoruz. Düzenli şekilde kampanyalar düzenleyerek de memnun kalmanızı sağlıyoruz.