• call img

reklam logosu
  • firma fb
  • firma instagram

Kaliteli ürünleri ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan çalışma şekli ile sektörde ön plana çıkan firmamız Japon Balık Av Malzemeleri birmilyonnokta.com üyeleri arasında yer almaktadır. Balık malzemeleri konusunda ihtiyacınız olan tüm ürünleri her zaman hizmetinize sunmaya devam ediyoruz.

Hatay alışveriş alanında uzun yıllar boyunca çalışarak edinmiş olduğumuz tecrübe ve deneyimler ile sizin için suni yem çeşitleri, olta takımı, dalış ekipmanları, surf makine ve olta iğneleri gibi daha pek çok malzemenin satışını gerçekleştiriyoruz.

Sizin için en kaliteli malzemelerin satışını yaparak hizmetlerimizden memnun kalmanızı sağlıyoruz. Ürünlerimizin ve hizmetlerimizin her zaman arkasındayız. Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda sorunu kısa süre içinde ortadan kaldırarak mağdur kalmanızı engelliyoruz.

Her bütçeye hitap eden fiyatlar sunarak kalitemizden herkesin en iyi şekilde faydalanmasını sağlıyoruz. Müşterilerimizden gelen dönüşler doğrultusunda kendimizi her geçen gün daha fazla geliştiriyoruz.

Gelişmeleri her zaman yakından takip ederek teknolojik ve kullanışlı olan ürünlerin satışını yapıyoruz. İş yerimizi ziyaret eden müşterilerimizi güler yüzle karşılayarak almak istedikleri ürünler hakkında yardımcı oluyoruz. Ürünlerimiz ile ilgili olan sorularını teker teker cevaplayarak gönül rahatlığıyla alışveriş yapmalarını sağlıyoruz.

Hizmetlerimiz ile ilgili daha fazla bilgi almak ve avantajlı tekliflerimizden faydalanmak için telefon numaramızdan, WhatsApp hattımızdan ve e-posta adresimizden dilediğiniz zaman ulaşım sağlayabilirsiniz. Kısa bir süre içerisinde sizlere dönüş yaparak gerekli bilgileri aktarıyoruz.