• call img

Yetkili Kişi :

Sevda Akbal

• firma instagram

Seferihisar doğal güzellikleri, tarihi unsurları, denizi, sahilleri, havası ile hem ülkemizin hem de güzel İzmir’imizin en özel yerlerinden birisi. Seferihisar’a gelip, güzel bir tatil sonrası yorgunluğu atmayan ve buralara hayran kalmayan birisini bulmak adeta imkânsız. Bizler Mavi Ege Butik Otel ailesi olarak Seferihisar’daki eviniz olmayı tercih ediyoruz. Sizler için özel olarak hazırladığımız, tarihi konseptimizi koruyarak modern dünyada bir konaklama merkezinden beklediğiniz bütün imkanları sunuyoruz. Bir aile sıcaklığında, evinizin konforunda sizleri ağırlıyor, bugüne kadar karşılaşmadığınız bir konaklama fırsatını sunmayı amaçlıyoruz.

İzmir turizm sektörünün öncü kuruluşlarından birisi olarak bizler daima önce sizin memnuniyetinizi önemsiyoruz. Bunun amaçla rahat edebilmeniz için bütün imkanlarımızı seferber ediyor, sevdiklerinizle birlikte ya da tek başınıza hayalini kurduğunuz tatili sizlere yaşatmaya çalışıyoruz. Daha giriş kapımızdan itibaren sizleri büyülemek adına en güzel, en özel çiçeklerle donattığımız bahçemizde, kafeteryamızda en güzel yiyecek, içecekleri beğeninize sunuyoruz. Ferah, hijyenik, bakımlı ve konforlu odalarımızda bütün güzellikleri sizler için hazır bulunduruyor, en güzel şekilde dinlenebilmeniz için gayret gösteriyoruz.

Mavi Ege Butik Otel olarak sahile, marinaya, Seferihisar’da en çok ziyaret edilen, gezilip görülmesi gereken bütün yerlere yakın bir konumda bulunuyoruz. Bütün ihtiyaçlarınızı rahatlıkla karşılayabileceğiniz birçok alışveriş noktasının içinde bulunuyoruz. Bol çiçekli, huzurlu, konforlu, doğa ile iç içe tarihi bir tatili sizlere sunuyoruz. Uygun fiyatlı konaklama fırsatı sağlıyoruz.